Model: 235

- Hodowla trzody chlewnej
- Hodowla koni
- Hodowla drobiu
- Zarys hodowli i chowu karpi w stawach
- Hodowla pszczół
- Choroby zwierząt
- Podstawowe wiadomości z genetyki i pracy hodowlanej.

CZʌĆ A HODOWLA TRZODY CHLEWNEJ Rozdział l Znaczenie gospodarcze trzody chlewnej Rozdział II Pochodzenie, typy użytkowe i pokrój świń Rozdział III Rasy świń Rozdział IV Rozpłód świń Rozdział V Wychów młodzieży Rozdział VI Żywienie loch i knurów Rozdział VII Tucz świń Rozdział VIII Pomieszczenia Rozdział IX Organizacja pracy przy obsłudze trzody chlewnej CZʌĆ B HODOWLA KONI Rozdział l Znaczenie gospodarcze, pochodzenie i typy użytkowe koni Rozdział II Pokrój Rozdział III Rasy i typy koni w Polsce Rozdział IV Rozpłód koni Rozdział V Wychów źrebiąt Rozdział VI Użytkowanie pociągowe koni Rozdział VII Żywienie koni Rozdział VIII Pielęgnowanie koni Rozdział IX Pomieszczenia dla koni Rozdział X Ekonomiczne aspekty użytkowania koni roboczych CZʌĆ C HODOWLA DROBIU Rozdział l Znaczenie chowu drobiu w gospodarce narodowej Rozdział II Hodowla kur Rozdział III Hodowla indyków Rozdział IV Hodowla kaczek Rozdział V Hodowla gęsi Rozdział VI Organizacja pracy przy obsłudze drobiu CZʌĆ D HODOWLA ZWIERZÄ„T FUTERKOWYCH Rozdział l Gospodarcze znaczenie hodowli zwierząt futerkowych Rozdział II Hodowla królików Rozdział III Hodowla nutrii Rozdział IV Hodowla lisów Rozdział V Hodowla norek Rozdział VI Inne zwierzęta futerkowe hodowane w Polsce CZʌĆ E ZARYS HODOWLI l CHOWU KARPI W STAWACH Rozdział l Gospodarcze znaczenie hodowli ryb Rozdział II Staw jako środowisko życia ryb Rozdział III Rozród i wychów materiału obsadowego karpi Rozdział IV Produkcja karpi w stawach CZʌĆ F HODOWLA PSZCZÓŁ Rozdział l Znaczenie gospodarcze pszczelarstwa Rozdział II Życie rodziny pszczelej Rozdział III Pożytek pszczeli i karmienie pszczół Rozdział IV Utrzymanie i pielęgnowanie rodzin pszczelich Rozdział V Użytkowanie pszczół CZʌĆ G CHOROBY ZWIERZÄ„T Rozdział l Ogólne wiadomości o chorobach zwierząt Rozdział II Choroby niezakaźne Rozdział III Choroby zakaźne Rozdział IV Choroby pasożytnicze (inwazyjne) Rozdział V Choroby odzwierzęce i przepisy o zwalczaniu chorób zaraźliwych Rozdział VI Pomoc w nagłych wypadkach i chorobach związanych z porodem CZʌĆ H PODSTAWOWE WIADOMOŚCI Z GENETYKI l PRACY HODOWLANEJ Rozdział l Podstawowe wiadomoś ci z genetyki Rozdział II Podstawy pracy hodowlanej

Krukowski,Kozłowski,Budzyński,Fabiańska,Świerczewska,Frindt,Majkowski,Guderska,Lutyński,Sławiński

230-04-86010-09-7

Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...