Autor, Redaktor: Linda P. Case,
Wydawca: Galaktyka

Łódź 2010, wydanie 1, format 170 x 250, objętość 560 str., oprawa twarda
Pies – zachowanie, żywienie i zdrowie to jedna z nielicznych publikacji na polskim rynku, która jest wyczerpującym źródłem informacji na temat utrzymania psa. Książka napisana przez lekarza weterynarii, będącego jednocześnie behawiorystą i żywieniowcem, stanowi doskonałe kompendium wiedzy zarówno dla lekarzy weterynarii zajmujących się leczeniem psów, jak i dla właścicieli, kynologów, hodowców i szkoleniowców.
Lek. wet. Andrzej Lisowski Specjalista chorób psów i kotów

I. NAJLEPSZY PRZYJACIEL CZŁOWIEKA 1. Człowiek i wilk: proces udomowienia 2. Hodowla selektywna: powstanie ras użytkowych 3. Ciało psa: budowa anatomiczna, ruchy i zmysły 4. Rozród i hodowla psów 5. Genetyka i programy hodowlane 6. Życie z psem: korzyści i obowiazki II. ZACHOWANIE: JAK SIE POROZUMIEĆ Z PSEM 1. Behawior rozwojowy: od szczenięcia do psa dorosłego 2. Zrozumieć normalne zachowanie psa 3. Procesy uczenia się oraz zasady szkolenia 4. Powszechne problemy behawioralne oraz sposoby ich rozwiązywania III. ZDROWIE I CHOROBY: JAK DBAĆ O ZDROWIE I UTRZYMAĆ SPRAWNOŚÄ† 1. Choroby zakaźne i programy szczepień 2. Powszechne niezakaźne choroby psów 3. Pasożyty wewnętrzne 4. Pasożyty zewnętrzne 5. Pierwsza pomoc u psów IV. ŻYWIENIE ZAPEWNIAJÄ„CE PSOM DŁUGIE I ZDROWE ŻYCIE 1. Zapotrzebowanie żywieniowe psów 2. Zdrowa dieta: karmy i ich rodzaje 3. Zdrowe zywienie przez całe życie psa 4. Choroby reagujące na sposób żywienia Słowniczek Indeks

Linda P. Case

978-83-7579-131-0